Superfin söndag!

 2012-10-28    15:56:12   av:.
Det är fantastiskt fint höstväder (absolut inte datorväder - så jag ska strax gå ut igen)! Har tagit lite nya bilder på Sparven, som jag tänkta att ni skulle få se om ni vill? :)
 
Inga hästar att rida idag dock, skönt men känns lite konstigt, fem stycken av grabbarna har fått massage och ska därför vila kroppen idag och ta det lungt även imorgon. Men trots att det inte blir några timmar på hästryggen så försvinner dagen fort ändå, massor med stalljobb att fixa inför träningsveckan som kommer! Och som jag sa igår så anländer en ny tillrdiningshäst om några timmar - så nu ska jag fixa iordning box mm så att det är redo för fröken :)
 
Höstbild.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se