Mobilbilder, är det något ni vill se?

 2012-10-08    10:30:00   av:.
Jag har haft min mobil sen i slutet av januari och under den här tiden tagit ca 650 bilder, alla är inte hästrelaterade, men eftersom mitt liv kretsar runt våra fyrbenta vänner så är de flesta just detta.
Några få har ni nog redan fått sett, men låångt ifrån alla.. Jag funderade nu på om det kunde vara något ni var intresserade av att se, trots att det "bara" är mobilbilder med ngt sämre bildkvalité och utan något direkt sammanhang såhär i efterhand.
 
Ni besämmer :)
 
Ett smakprov från alla mobilbilder, på mig och Lilla Liam :)
 Natasha-Dressyrhörnan

Självklart :)

Svar: Då lägger jag snart upp ett gäng! :)
Sanna Nilsson

 2012-10-08    14:12:49     URL: http://dressyrhornan.blogg.se
 ~MADELINO~

Jaa, bomba!! =D

Svar: will do ;)
Sanna Nilsson

 2012-10-08    15:53:35     URL: http://madelino.blogg.se
 Challe

Ja självkart! Kan du inte lägga upp lite bilder på anläggningen, älskar att kolla in snygga stall :)

Svar: Det ska jag försöka fixa :)
Sanna Nilsson

 2012-10-08    16:06:57
 ida

Jaa!!

Svar: Då fixar jag det!
Sanna Nilsson

 2012-10-08    18:57:01
 Marie

Absolut!! Har precis hittat hit till din blogg och gillar den verkligen! ;)

Svar: Va kul, välkommen hit och jag hoppas att du fortsätter ha denna åsikten och återkommer! :)
Sanna Nilsson

 2012-10-08    21:42:34
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se