Mina fina stövlar.

 2012-10-13    10:31:00   av:.
För ett bra tag sen fick jag en fråga om mina stövlar,  vad det var för modell osv.
Förvirrad som jag är har jag glömt bort det, men nu slog det mig för någon dag sen och fixar detta inlägg efter önskemålet :) Bättre sent än aldrig, hoppas att ni håller med!
 
Bootcere set'et från Petrie är det absolut bästa sättet att ta hand om sina stövlar enligt mig! (Självklart har vi tagit in och säljer det i Sanna Nilsson Dressyrbutiken)
 
Båda stövlarna är från Petrie och beställda genom Sanna Nilsson Dressyrbutiken - måste säga att mamma är sjukt duktiga på att måtta för beställningen så alla mina par sitter som en smäck! ;)
 
De svarta heter Anky Elegance och har lackat skaft med Swarovski stenar längs den övre bågen. Jag älskar dom!!
Mina andra, som jag använder vid träning, är i färgen Cognac och modellen heter Polo - de är lite billigare än Anky Elegance'n och mjukare vilket gjorde att dom var super sköna att rida i ända från första stund!!
 Anonym

FANTASTISKA STÖVLAR!! och du har verkligen långa dressyrben!!;D

Svar: Tack, jag håller verkligen med dig! Hehe, ja ganska långa dressyrben har jag nog :P
Sanna Nilsson

 2012-10-13    12:16:49
 Anonym

Hej,

Jag står inför valet mellan två sporrar (sprenger) med trissa, antingen slät eller stjärn? Den modellen du har på bilden längst ner eller balkenhol? Har du något tips på hur jag ska tänka kring valet? :)

 2012-10-15    00:01:32
 Julia

Så himla snygga stövlar!

 2012-10-17    12:44:11     URL: http://ohjuliet.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se