Mattias och Tsarevitj i Luxemburg.

 2012-10-01    10:26:02   av:.
 
Bilder från framridningen :)
 
Och ett par bilder från tävlingsbanan precis innan start. :)
 
Visst är han fin Tsarevitj!? Och helt otroligt duktig som går internationell Grand Prix när han bara är 8 år!!
Ni får gärna meddela vilken bild ni tycker bäst om, jag gillar den sista från framridningen skarpt - trots att Mattias tittar åt sidan i någon typ av spegelbild ;)
 Alice Carlsson

Den sista bilden från framridningen är jättefin :)

Svar: Tycker jag också!! :)
Sanna Nilsson

 2012-10-01    10:32:07     URL: http://systrarnacarlsson.devote.se
 ida

Gillar verkligen den 4e bilden. otroligt fin häst, maffig och perfekt färg ;)

Svar: Kul att du gillar den, jag tycker också att det blev en fin bild - men lätt att få fina bilder på ett så fint ekipage! :)
Sanna Nilsson

 2012-10-01    17:19:38     URL: http://idalundell.blogg.se
 hästintresserad fotonörd

du skulle lätt kunna jobba som fotograf, du har ett öga för foto!! Men det verkar som om du är njd med jobbet som proffsryttare där du också gör ett grymt jobb vad jag kan se;) Härlig blogg!

Svar: hehe tack, det var roligt att höra! Även om jag tror att det är mest tur i mitt fall och en ganska bra kamera ;) Tror att jag har en bättre karriär på hästryggen, så jag stannar inom det yrket! :)
Sanna Nilsson

 2012-10-01    20:45:23
 victoria

skulle chansa på att han kollar i skuggan - fungerar nästan lika bra som en spegel ;)
jättefina bilder på både ekipagen!

Svar: Mycket möjligt att han tog hjälp av skuggan, men jag vet också att det längs kortsidan (där jag stog och fotade) var stora reklamskyltar som gav en spegelbild och Mattias har hökögon när det gäller att se sånt ;)) Kul att du tyckte om bilderna!
Sanna Nilsson

 2012-10-02    18:51:35
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se