Dutch och jag i Luxemburg.

 2012-10-05    14:45:00   av:.
Här kommer lite bilder som togs på mig och min fina Dutch i Luxemburg :)
 
På vägen från framridningen till tävlingsbanan.
Galopp runt banan precis innan inridning och första halten.
 
Och ett helt gäng bilder från vårt program :)
 
Alla bilder påmig och Dutch är tagna av en proffsfotograf som fanns på plats i Luxemburg, vad tycker ni om dom och har ni någon favorit? :)
 Frida Hallgren - www.fridahallgren.se

Men ni är ju bara för WOW!!!!

Svar: Hehe, tack!! :D
Sanna Nilsson

 2012-10-06    14:45:34     URL: http://www.fridahallgren.se
 Sofie

Ni är ett sjuckt vackert ekipage!! Men jag tycker bilderna du fotat på Mattias och Charlotte är bättre än de fotografen tagit på dig, på dina bilder är ekipagen i fotots centrum vilket inte är fallet på alla bilder ovan.. Men fina biler i vilket fall, men framförallt för att du och Go Dutch är så snygga tillsammans! /Sofie

Svar: Tackar så mycket! Jag kan hålla med dig om att det var lite synd att Dutch och jag inte var mer i bildernas centrum - men jag tyckte att de var riktigt bra många av dem ändå :)
Sanna Nilsson

 2012-10-06    15:22:45
 Jenny

Har följt din blogg dagligen i flera månader och måste bara säga att vilken muskelknutte Dutch har blivit! Ni är så fina tillsammans och du är en riktig förebild! Kram!

Svar: Gud va kul att du säger det, själv blir man lätt lite hemmablind - men när jag tänker efter och kollar på bilderna måste jag säga att jag håller med dig :) Tack så mycket, det värmer att höra! Kram
Sanna Nilsson

 2012-10-06    20:47:07
 Hanna

Så galet fina!

Svar: Tack så mycket!
Sanna Nilsson

 2012-10-06    22:38:47     URL: http://dressyrfux.blogg.se
 ida

Så vacker!

Svar: Ja visst är han!
Sanna Nilsson

 2012-10-08    11:09:28     URL: http://idalundell.blogg.se
 vendela

Åh så vacker häst!

 2013-03-07    22:04:12     URL: http://vendelastertman.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se