Dagarna fylls lätt upp här hemma.

 2012-10-03    00:38:00   av:.
Livet rullar på här i Lista, jag har ridit Dorn ett par gånger de senaste dagarna, även Dutch har joggat lite lätt -  har tränat på mycket övergångar framförallt galopp skritt, men också gjort många halter. Viktigt att behålla lydigheten på vildingen ;)
Har även ridit ponnyn som är här på tillridning och han går bättre och bättre för varje dag, roligt att se och känna :)
Även några andra hästar har motionerats såklart och jag tycker de skött sig allihop.
Hernandez sår läker bra och han verkar pigg - i nästa vecka kanske han kan motioneras lite lätt igen om vi har tur :)
 
En lite tråkig grej var att jag inte kunde anmäla till Hellsingborgs notionella meeting som äger rum i november, hade plan på att åka dit, precis som de senaste åren då det är en trevlig tävling. Men anmälningen öppnade i söndags klockan 18 och när jag försökte anmäla genom tdb var sidan överbelastad, jag föröskte många gånger men kan tyvärr inte sitta vid datorn hela tiden.. och på måndag em var det redan 12 reserver anmälda. Så det blir ingen tävling för mig och Dutchen i Hellsingborg i år, känns trist men sånt är livet..
 
Något stort, betydligt roligare, som hänt och som blivit klart de senaste dagarna är försäljningen av Kaka, han är numer inte min utan ägs av en supertrevlig familj i Sydafrika! Han påbörjar sin resa mot sitt nya hem imorgon redan!
 
Kaka när jag köpte honom, 2010.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se