Charlotte och Lydianus i Luxemburg.

 2012-10-03    11:03:00   av:.
Charlotte Haid-Bondergaard och hennes fina lilla Lydianus hann jag ta många bilder på i Luxemburg, de hade en prisutdelning när jag och Mattias var "klara för dagen" och bara kunde stå och titta och i mitt fall också fota :)
 
Busig och glad 15-årig häst!
 
Syntes verkligen att Ludde gillade det här med prisutdelningar, tur för honom att han och hans ryttare är så duktiga att de oftast får pris!
 
Så snygga!
 
Fick även några fina bilder efter prisutdelningen;
 
Visst blev det riktigt fina bilder!? Någon favorit hos er läsare? :)
 camilla

jättefina bilder som verkligen förmedlar känslan ^^ men tredje nedifrån är ju assöt!

Svar: Jag håller med om att han är fantastiskt söt på den bilden, även på den sista! :))
Sanna Nilsson

 2012-10-03    20:53:18     URL: http://millas.blogg.se
 NK

Superfina bilder som du tagit, allihop även de tidigare på Mattias!

Svar: Va roligt att du tycker det, tack!
Sanna Nilsson

 2012-10-04    07:24:14     URL: http://mrskank.wordpress.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se