Helgen i stallet.

 2012-05-28    00:25:36   av:.

Vilken helg det varit, känns som om den varit hur lång som helst men samtidigt så har den försvunnit innan jag hann reagera på att den ens var här.
Först tänkte jag berätta att Q har fått en ny hagkompis, en jämnårig liten hingst som kallas Nisse :) De ska få spendera sommaren ihop, de verkar redan vara kära vänner och Bell och Aliss verkar väldigt nöjda med att slippa gå i samma hage som den lilla terroristen Q. De hade faktiskt börjat tröttna på hans små hingstiga påhitt. Så nu har vi två hagar med 1 åringar :)

Sen har Chicago åkt till sin nya ägare! Vad jag har fått höra än så länge så har det gott mycket bra, jag håller tummarna för att det fortsätter på samma sätt!! :)


Helgen har vädermässigt bjudit på allt från ösregn och åska till stor sol och riktig sommarvärme! Som tur är mest utav det sistnämnda!

Imorgon drar en ny vecka igång, får se exakt vad den bjuder på.. Just nu kan jag bara komma på att det träning på onsdag för Pia och tävling med Danny på söndag som är speciellt utöver det vanliga jobbet. Men det dyker säkert upp fler speciella saker, det brukar det göra ;)

Nu är det dags att sova för min del!
Godnatt


Härligt dressyrpass på Tintin i kvällssolen denna helg!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se