Onsdag i Moorsele!

 2012-05-17    00:30:16   av:.
Klickade in här och såg ett fint inlägg av världens bästa Rebecca! Så skönt att läsa att allt går bra där hemma och att hästarna sköter sig :) Vill även lägga till ett Grattis till min Benjamin som fyller hela 22 år!! Liten uppdatering härifrån Belgien, min flygande holländare svävade igenom veterinär besiktningen utan problem. Imorgon startar vi med laget, vilket blev lottat som lag nummer 1 och jag rider som sista ryttare för Sverige! Klockan 10.57 startar jag och herregud så nervös jag är.. Vet inte riktigt varför men känns som om det blir svårt att sova inatt.. Hoppas dock att det släpper imorgonbitti, bara att göra sitt bästa liksom :) Håll tummarna för oss är ni snälla :)
 Emilia

Jag hittade till din blogg idag, vilken grym inspiration! :D Jag ska definitivt lägga till den bland favoriter!

 2012-05-17    21:28:12     URL: http://iadoremytemple.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se