Om första start från mobilen..

 2012-05-17    22:56:30   av:.
Tyvärr inte nöjd efter dagens start här i Belgien, Dutch blev skrämd typ 5 min innan vi skulle in på banan och där tappade vi kommunikationen. En ritt med för mycket missar gav nästan 67 % och en 9onde plats i resultatlistan.. Precis efter Lisa som var 8a :) De andra svenskarna har som tur är varit nöjda idag och även jag har fått ganska mycket positiva synpunkter från folk runomkring ang min ritt och poängen var ju helt okej, men känslan var inte där. Jaja, vi har ju iaf höjt vår "lägsta nivå" betydligt! Jag känner ett enormt sug efter att göra om och göra rätt, så vi taggar inför ny start 15.12 imorgon! :)
 Emilia

Spännande, håller tummarna! :)

 2012-05-19    13:53:39     URL: http://iadoremytemple.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se