Måndag igen.

 2012-05-29    01:15:20   av:.
Ny vecka och jag undrar just nu varför jag inte gått till sängs än. Men jag vet inte om jag är tillräckligt trött för att somna så det spelar kanske ingen roll.. Jag passar på att blogga lite i stället :)

Har varit en ganska bra dag måste jag säga, vi hann med att motionera 8 hästar och utöver det så har ju Dorn fått vara ute och gått 10 minuter 3 gånger plus att han stått på vibben totalt 20 minuter idag.
Trots att det hunnits med en hel del idag så fick jag några timmar över denna kväll så jag hann träffa en utav mina bästa vänner ett litet tag, tråkigt nog blir det alldeles för sällan! Ibland tror jag att jag jobbar lite för mycket faktiskt, men jag älskar ju som tur är det jag gör och jag är lyckligt lottad med vänner som har överseende med min tidsbrist! 

Imorgon blir det en till ganska vanlig dag här hemma, inga konstigheter vad jag ver än så länge. Många hästar att rida enligt min plan, men jag har ju hela dagen på mig ;) Hoppas på fint väder så att man kan rida lite ute!

Jaja, dags att dejta sängen kanske.
Sov gott


Fina Dorn, hoppas att jag får rida på honom nån mer gång!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se