Home, sweet home.

 2012-05-02    00:13:00   av:.
Nu är vi hemma igen och vilket otroligt väder det är här och även har varit i Skåne denna dag! Sverige är allt bra vackert ibland!
För min, pappas och Dutch del har dagen mest spenderats i lastbilen - vilket är synd med tanke på vilket väder det varit.. Men vi behövde ju komma hem :)
Rullade in på stallplanen på eftermiddagen och efter det så har vi packat ur alla grejer, vilket tog sin lilla tid kan jag säga.. På kvällen red jag ett långt dressyrpass på Danny, vilket behövdes. Nu har jag börjat tvätta lite av alla mina kläder som varit med på resan och ska sova lite innan en ny dag drar igång :)


Home, sweet home.
 D

Skulle inte du kunna lägga upp lite bilder på boxarna och uppbindningsspiltorna i ditt stall? :)

 2012-05-02    20:27:37
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se