Borta bra men....

 2012-05-24    00:09:00   av:.
..ja ni kan ju resten! ;)
Herregud vad det är skönt att vara hemma igen, att det är så enormt underbart väder gör bara att jag trivs ännu bättre!! Jag ÄLSKAR sommaren, mer än något annat!
Idag har vi ridit ute i solen, hur härligt som helst! Bland annat var jag och Rebecca ute med Sibell och Rulle - de var väldigt duktiga båda två när vi galopperade i det höga och gröna gräset! Kan ju inte bli mycket bättre än så! :D

Dorn har lagt sig ner några gånger nu och han har börjat komma på hur han ska bära sig åt för att ta sig upp - skönt att se att allt verkar funka bra!

Idag har Dutch vaccinerats och Chicago har veterinärbesiktas - lillen gick igenom utan anmärkning vilket betyder att han ska flytta till sitt nya hem på lördag. Lite blandade känslor, jag tror verkligen att han kommer att få det superbra, men vi kommer sakna honom - framförallt så kommer Rulle att gråta floder när han förstår att hans bästa vän ska flytta.. :/ Men som sagt, jag är mer eller mindre säker på att Chicago kommer att få det superbra och det är ju det som är det viktigaste!


Arkivbild på bästisarna från förra sommaren!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se