Äntligen här igen.

 2012-05-11    23:43:00   av:.

Vi har inte haft något internet här hemma, det byggs, grävs och fälls massa träd i närheten utav oss och något måste förstört någon ledning eller liknande - för här har vi inte haft något internet alls :S Herregud vad beroende man blivit av internet, det är helt sjukt!
Iaf, det rullar på som vanligt här hemma, alltid lite för mycket att göra ;) I måndags fyllde jag 21 år, som n kanske vet, bästa födelsedagspresenten fick jag av Dorn som bestämde sig för att lägga sig ner (!) och resa sig upp vilket resulterade att vi fick hämta hem honom i tisdags!! Lycka kan jag säga!!
I tisdags hände massor med annat också, Chicago kastrerades, han är praktiskt taget såld och de nya ägarna ville ta hem en valack - självklart fixade vi det :) Utöver detta hade vi besök av trevliga Malin som gjorde ett reportage för Hippson om mig och anläggningen - tidningen kommer ut i sommar, spännande eller hur!?!
I onsdags var det träningar för Pia här hos oss, jag red både Rulle och Danny, de var ganska duktiga båda två fast ingen av oss var nog helt fokuserade tyvärr.. Menmen de kommer ju fler träningar. Bäst i onsdags var att slippa köra vägen till och från Strömsholm efter att ha varit där varenda dag (förutom då vi tävlat) i 13,5 veckor.
Igår var det "bara" vanligt stallgöra, väldigt mycket sådant då vi hunnit med lite mindre under dagarna tidigare i veckan.. Avslutade med storhandling :)
Idag har det också fixat mycket i stallet, jag har börjat packa inför vår resa till Belgien på måndag. Kvällen har spenderats hos min morbror, där både han och jag blivit firade av släkten eftersom vi båda fyllt år den här veckan :) Mycket trevligt!

Imorgon ska jag med Rebecca och Kaka som ska hopptävla i Stora Ekeby, agera hästskötare i några timmar blir det för min del! På söndag ska Danny och jag tävla, på kvällen blir det även att köra Quinzy och Ceazanne till Flenmo där de ska betäckas, sist men inte minst kommer jag panikpacka klart allt inför resan till Belgien på måndag morgon :)

Mycket info i detta inlägg, men som ni ser händer det så otroligt mycket just nu! Har knappt tid att skriva om allt som ni märker men jag kan lova att jag gör så gott jag kan! :)


Arkiv bild på min fina Dorn som nu är hemma igen :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se