Lastbilen rullar igen..

 2012-03-20    15:13:41   av:.
Nu rullar lastbilen den välkanda vägen neråt i landet igen, första turen för det mobila hemmet för i år :) Känns bra, fast ovant.. Mer förvirrad än vanligt, tappade mer eller mindre bort mig själv i packandet! Tur för mig att jag har min hästskötare Rebecca som håller koll på allt! :) Igår hann jag förresten inte blogga, mycket att göra och långt besök av bästa veterinären Rådberg på kvällen - sedan en sväng till Strömsholm och Dorn efter det. Vilket resulterade att dagen tog slut mycket fortare än vad jag planerat.. Men det blev mycket gjort igår oxå, tog tillexempel fina bilder på Chicago och Rulle som jag ska visa er så fort jag kan :) Nu ska jag vara social med pappa som kör, bloggar mer senare!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se