Som vanligt.

 2012-06-30    00:17:00   av:.
Lika rörigt här som alltid, men det är ganska härligt ändå måste jag säga. :)
 
Idag åkte min kära far till Polen för att tävlingköra med sin bil, han har varit lycklig som ett barn på julafton de senaste dagarna och herregud vad det smittar av sig när någon nära är sådär glad! Kul för honom att få åka och tävla själv, han följer ju alltid med och skjutsar mig när jag ska tävla! :)
 
Nåt annat som får mig på bra humör är vår lilla otroligt fina fölis, bilder på denna magiska lilla sak har ni väl sett i förra inlägget! Visst är han underbar!? Igår släppte vi honom och mamma Lisa i en hage för första gången, fint väder och lagom med tid att hålla koll på dom, samt fotografera såklart! Han förvånade oss med en riktigt show, vilken liten rockstar vi har fått! Linslus är han också, poserade så snyggt framför kameran!
 
Ännu en grej som får mig på bra humör är hela gänget hästar, som jobbar på fint, så duktiga så! Dorn går och går och blir bara vildare för varje dag - mer som vanligt alltså, vilket tyder på att det inte gör så ont längre! :D
 
Ytterligare saker som får mig att le är;
*Att jag drar ner en sväng till Hveiderup på måndag, för att träna två dagar! Lovely!
*Att EM närmar sig med stormsteg - ska bli såå kul! Vi åker om en vecka, längtar!
*Att jag planerat in två veckors semester i augustí - välbehövligt efter allt slit och ett underbart "slut" på sommaren!
 
Ni märker ju att humöret är på topp, det ända som drar ner det hela är att jag lyckats ha av nerverna i mitt ena långfinger :( Inte kul alls, speciellt inte såhär nära EM! Var hos doktorn idag och som tur var kunde jag prata mig ifrån operation, tur det eftersom det skulle resultera i minst tre veckors inpacketerande av min hand.. Och det går ju inte för sig när man ska tävla! 
 
Jaja nu är det nog dags att sova, arbetsdag imorgon också och enligt rapport ska det regna massor vilket gör allt lite jobbigare. Godnatt!
Min lilla rockstjärna!
 JennyM

Hehe förlåt, men jösses vad man känner igen detdär! Måste vara något med oss hästtjejer, man liksom skjuter undan dom där skadeproblemen och kör ändå. Finns viktigare saker att göra liksom :) Hade fem sprickor i min fot, men det var ju en elitomgång kvar och den kunde man ju inte missa. Lyckades prata mig ur ett gips och fick bandage istället som kan kunde ta bort innan det var dags att rida ;) Haha men visst är det trots allt värt det?! Lovar att hålla tummarna för er på EM! :)

Svar: Hehe japp, så är det - finns ingen tid för skador! Vila för vi göra när vi blir gamla! ;) Det är helt klart värt det, framförallt då iaf jag ser tävlingarna som belöning efter allt tränande och jobb!! Tack så mycket, uppskattar jag verkligen! :D
Sanna Nilsson

 2012-06-30    23:09:26     URL: http://jmdressyr.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se