Ojojoj vilken vecka.

 2012-06-02    15:29:29   av:.
Herregud va fullt upp jag haft det den här veckan. Tiden bara försvinner ifrån mig. Ber 1000 gånger om ursäkt för dåligt bloggamde!

Veckan har dock varit ganska bra måste jag säga, trots att den varit kort - men den är ju inte helt slut än heller.
Det har varit mycket hästar som blivit motionerade, jag har tränat för Pia med Danny, agerat tränare själv och haft lektioner, Annika har behandlat Dutch, Limbery och Dorn, hovslagaren har varit på besök bland mycket annat..
Veckan är ju inte slut än heller, ska rida lite mer nu ikväll och sen är det tävling med Danny imorgon!! Håll tummarna för att vi fixar 2a kvalet till Falsterbo är ni snälla!

Ceazanne är för övrigt hemma från Flenmo igen, på första försöket blev hon dräktig med Johnson! :D
Jag ser verkligen fram emot april 2013 kan jag säga!!


Ceazannes kommande bebis pappa :)
 pernilla

han är fantastisk!



vad är det för sto du ska betäcka?

 2012-06-08    14:06:26     URL: http://pontes.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se