Mobilbloggande nattetid i Hagen!

 2012-06-17    01:03:56   av:.
Mycket händer här borta i Tysland, så ledsen att jag inte har tid eller kan dela det med er mer.. men förutomneget tävlande och allt som hör till det så har det varit 17 andra dressyrsvenskar och 18 hoppryttare från Sverige att kolla och heja på!! Vi far runt på denna enorma tävlingsplats som yra blå-gula höns ;) Tillråga på allt så är det urusel täckning på mobilerna.. Och internet funkar haldant. Just nu har jag tid att vänta på att internet funkar dock, klockan är drygt halv ett på natten men jag kan inte sova då det är "meetingfest" här - partymusiken dånar ur högtalarna! Säkert super roligt, men jag tycker synd om hästarna som omöjligt kan sova i detta oväsen och ryttarna som ska starta tidigt imorgon lär vara trötta! Menmen det lugnar sig säkert om nån timme.. Lite info om mitt tävlande då; igår var min snygging som en dröm på framridningen, väl inne på banan var travprogrammet super - långt över 70 % där, men efter en jättemiss i skritten så blev det kaos, vet inte vad jag sysslade med men jag gjorde inte rätt iaf. Skritten och galoppen var bara missar i stort sett. Dryga 63 % och jag var hur sur som helst efter ritten! Så arg att jag inte skärpte till mig. Menmen bara att ladda om för idag var det ny start på g! Gick mycket bättre, framridningen var ännu bättre än igår - trodde knappt det var möjligt men jag hade en magisk känsla!! Inne på banan var det bra, Dutch var dock ngt överladdad vilket resulterade i att min snygging visade sin lite stygga sida och inte riktigt lyssnade på mig.. Missade båda piruetterna vilket var svindyrt då det är koefficient på dom.. men annars bra, 66,5 % och 16e plats i resultatlistan (ca 50 starter) precis utanför finalplats.. Men senare på kvällen inkom Tove med avanmälan då hon gjort illa ryggen - vilket gör att jag får rida küren imorgon trots all! Det ska bli kul, trots att det är jättetrist att det är för att Tove har ont, tycker så extremt synd om henne!! :/ Menmen, det blir iaf start för mig och Dutchen vid 16.24 imorgon - håll tummarna är ni snälla!!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se