Kul men ändå så tråkigt!

 2012-06-24    09:46:00   av:.
Fick nyligen veta att jag och Dutchen var det först inkvalade och därmed högst rankade youngrider ekipaget inför Falsterbo's Gina Tricot Future Elite klasser! Riktigt härligt att vara rankad 1a i landet, iaf för ett tag :D
Det är dock väldigt trist att Falsterbo och EM går exakt samtidigt, så tyvärr så blir det inte nån  underbar Falsterbo-vecka för min del i år :(
Det ska bli hur kul som helst att rida EM och jag skulle inte byta det mot något, men det känns riktigt trist att inte få rida Gina Tricot klasserna när det är sista året för mig som YR och jag kan ju tyvärr inte starta Danny heller :S
Men som sagt, EM är en dröm!
 N

Kommer du inte rida alls i falsterbo? :/

Svar: Nej tyvärr inget alls, vi är i Schweiz hela veckan :( /Sanna Nilsson
Sanna Nilsson

 2012-06-24    11:09:28
 ida

Ska du sälja Danny, varför? Han ser iallafall jättefin ut på filmen!

Svar: Japp, för att företaget ska gå runt helt enkelt. Det är rätt läge nu, då han är "färdig"utbildad. Alla mina hästar är förrövrigt alltid till salu! :) Kul att du tycker det, han är väldigt fin!!/Sanna Nilsson
Sanna Nilsson

 2012-06-25    11:56:41
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se