Fullt upp.

 2012-06-08    01:43:35   av:.
Kan man lungt säga.. Vet inte ens var jag ska börja berätta om hur livet rullar på i sån enorm hastighet ? Och jag måste sova nu, klockan är ju snart två - alltså snart bara 5 timmar tills denne ringer och väcker mig ..

Iaf, jag och Rebecca jobbar på helt galet bra här hemma i Lista! Den här veckan har alla 10 hästar som står på stall motionerats, detta har känts som ett måste då jag ska vara borta hela nästa vecka igen. Vi har ju självklart fixat allt stalljobb, med mockning osv. Vi har haft storstädning av hela lastbilen som alltså ska ut på turné igen den kommande veckan och av det lilla stallet så att det är redo för att Lisa ska få sitt föl!! :D

Idag löshoppade vi 7 hästar och hade tur att få hjälp av en mycket god vän vid namn Andreas - han kan inte så mycket om hästar men var snäll att stå med alla djur på vibben innan de skulle in och hoppa! Perfekt uppvärmning!
På kvällen har vi jobbat massor med SecondHorseGear bloggen, det kommer upp massor med inlägg de närmaste dagarna och vi har fotat jätte mycket nya grejer som även de kommer att komma upp inom en snar framtid - håll utkik gott folk :) (Tack till alla som gjort reklam på sina bloggar, jag fixar inlägget med era länkningar imorgon)

Imorgon ska jag försöka hinna till Strömsholm hade jag tänkt, Mattias och Jessica ska nog följa med hit en sväng så att jag kan få lite hjälp! Världens bästa tränare helt enkelt!

Jaja, nu måste jag sova lite!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se