En bra dag på jobbet!

 2012-06-03    23:45:18   av:.
Som ni säkert sett från dagens tidigare inlägg så skötte sig Danny som vanligt exemplariskt på tävlingen! Hans tredje start för året och hans tredje start någonsin i Msv B och han vann även denna gång - precis som de två tidigare starterna! Statestiken för hans resultat glänser verkligen!! Han är ju för duktig, att det skulle gå såhär bra för lilla plutten kunde jag aldrig tro när jag köpte honom billigt som 2,5 åring.. Helt sjukt att jag haft honom i snart 4 år!! Det är kul att se förändringen från den extremt lilla oinridna sak han var då, fram till en klippa i alla tävlingssamanhang som gör skolor och byten som om det vore de enklaste sakerna i världen! Stolt över min Dannyboy!


Danny när jag köpte honom. :)


Danny idag :)

Tävlingen idag tog lite drygt 12 timmar, med knoppning, resa och allt. Men arbetsdagen var ju inte slut där, ne då det finns ju massor att göra så fort jag äntrar stallet! Bland annat att motionera fler hästar, vilket var fallet idag. Men när jag stog på vibben innan ett kvällspass på min fina Dutch (som förövrigt var en dröm att rida idag!) i mina då ganska gråa tävlingsridbyxor som var vita och fina imorse, så kände jag ändå mig väldigt nöjd! Det är så skönt att se att allt slit lönar sig, om inte annat i form av vinster, placeringar, kval och annat kul! :)
En bra dag på jobbet helt enkelt!!
 Anonym

bra jobbat!

 2012-06-04    19:28:16
 Sanna Nilsson

Tack så mycket :) /Sanna

 2012-06-05    00:48:04
 Ida dagson

Sv: tack! Jag har massa bilder på dig ifrån strömsholmstävlingarna förra året!:). Säg till om du vill ha dem:)

 2012-06-05    19:46:20     URL: http://idadagson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se