Tacksam och rörd påväg mot EM!

 2012-07-07    18:57:45   av:.
Sitter nu i lastbilen igen, rullandes ner mot Skåne för en kort mellanlandning, sedan fortsätter vi mot Schweiz och EM! Har settat och funderat ett tag på vad jag skulle kunna glömt, men kommer inte på nåt alls.. Det känns dock som om packandet gick fort denna gång och som om det inte var så mycket grejer, vilket antingen betyder att det blir kaos på plats när allt saknas eller så visar det bara att jag verkligen har lärt mig packa till de stora tävlingarna utan och innan nu! Hoppas på det sistnämnda och tror entusiastiskt att det faktiskt är så, för jag kommer verkligen inte på en enda grej som inte är med (än)!! ;)


Ska väl vara lite social med mina snälla föräldrar som kör nu, men en sak jag bara måste berätta först.. Jag har verkligen hittat världens snällaste och duktigaste equiterapeut till mina hästar!! Hon har behandlat dom i nåt år nu och jag är så säker på att jag inte kan hitta en bättre människa som stöttar och hjälper hästarna och mig framåt!
Idag har hon tagit tåget tur och retur från Arboga där hon bor ner till Eslöv och Hviderup bara för att ge mina tre prinsar spa-behandlingar!! Tänkt att hon reser så långt och lägger ner så mycket tid och engagemang på mig och mina hästar!!! Tillråga på allt så ringer hon efter behandlingarna och berättar exakt allt hon känt (vilket hon även alltid för journaler på för att kunna ha full koll i framtiden) och utifrån det kan hon beskriva precis allt jag känner när jag rider! Det är så häftigt att hon kan sätta huvudet på spiken precis i allt ang hur hästarna för närvarande känns att rida, utan att jag behövt säga att enda ord! Det är hästkunskap om något!!
Förutom duktiga Annika vill jag även ge min bästa vän och hästskötare ett par extra guldstjärnor idag! Mycket för att hon utan problem kommer se till att allt flyter på bra hemma i stallet när jag är borta och att jag kan lita på henne till tusen, men också extra Tack för att hon igår kväll - en fredag kväll - stannade kvar långt efter att hon slutat och hjälpte mig att packa och fixa inför resan!! Lojalare och mer fantastisk tjej tror jag aldrig att jag kommer att träffa om jag ska vara ärlig!
Jag är så otroligt tacksam och blir rörd över att ha så fina människor i mitt liv!!

Tack tack och tack till er båda och även till mina fina föräldrar, ni är alla ovärdereliga för mig!!
 Anonym

Va fint du skriver!! Du är säkert värd allt dom ger dig! En god vän stannar inte om du inte skulle vara en god vän tillbaka! =)

 2012-07-08    13:16:42
 Caróla

Lycka till! Du får meddela vilka dagar du kommer att rida och vart man kan följa resultaten live! Kan bara hålla med, vilka fantastiska föräldrar du har som ställer upp till 110%! Fast jag är lite förvånad att din mamma inte tvingat dig att rida med hjälm vid tävlingar(kan tänka mig att hon försökt ;) )Stort lycka till!!

 2012-07-08    15:35:49
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se