Några hästar som passerat hos mig..

 2012-07-02    11:36:00   av:.
Har ju hunnit sälja en del snyggingar genom åren, några av dom har jag nyligen fått uppdateringar om;
 
Marwin, som briljerar med sin nya ägare och ryttare - de har redan kammat ihop flertalet placeringar i medelsvåra klasser på tävlingsbanorna! Grattis till dom!
 
Chicago, verkar trivas med sin nya ägare och dom verkar trivas med honom! De fortsätter utbildningen av denna fina treåring och jag lovar att man kommer att få se upp för dom i framtiden!! :)
 
Mistral, som kvalat till och nu även startat en Msv:A1 med sin nuvarande ryttarinna! Riktigt bra jobbat tycker jag! :)
 
Bilderna är från arkivet och fotade under tiden jag ägde hästarna :)
 Helene

Hej Sanna!
Fin bild på dig och Chicago. Om du vill se hur han ser ut nu kan du gå in på vår hemsida/blogg. Han har förändrats sedan vi hämtade honom i maj.
/Helene

Svar: Hej! Ja, han är ju väldigt fin! :) Det ska jag göra, kul att få följa hur det går! :) Hälsa familjen!
Sanna Nilsson

 2012-07-04    20:19:43     URL: http://chicago.cybersite.nu
 Hanna

Vilka fina hästar, och vad roligt att det har gått så bra för alla!

Svar: Ja det är verkligen jätte kul! :D
Sanna Nilsson

 2012-07-22    10:28:52     URL: http://dressyrfux.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se