Lördag hemma i Lista.

 2012-07-01    01:03:01   av:.
Hej och hå alla trogna bloggläsare, ibland undrar jag lite vilka alla ni är..? Blir nästan lite generad när jag tänker på hur många människor som läser just dessa ord..... Jag som alltid skriver mitt i nätterna, såhär halvklar i huvudet efter långa dagar i stallet, inte tänker jag på att det är massor av människor som granskar mina ord.. Ujuj, nu blir jag nästan nervös ju! 
Kan inte tänka på det, då lär det bli ännu mindre skrivet här på bloggen.. Och det gissar jag är sämre? 
Jaja dags att komma på nåt vettigt..
Hm, dagen har väl varit ganska bra när jag tänker efter. :) Började med att laga lite täcken och städa samt tvätta några maskiner med kläder uppe hos mig - allt måste ju vara rent till packningen inför Schweiz-resan påbörjas!
Sen ner i stallet, släppte ut Lisa och fölisen i hagen ett tag, de uppskattade att komma ut men det var lite för mycket insekter idag.. :S  
Vibbade och gick med Dorn som vanligt och han var vildare än vildast - nästan lite rädd att jag skulle tappa honom ett tag!
Red även Kaka och Rulle, Limbery vibbades och Sibell och Hernandez longerades för dagen :)
Avslutade med middag hos mamma, där min morbror, moster och kusin var på besök - mycket trevligt! Fick även proffshjälp av lilla kusinen vid kvällsfodringen, tackar för det!
 
Imorgon blir det en dag som alla andra - i stallet såklart!
Godnatt gott folk och tack för att ni läser, hoppas att ni gillar mitt tjatter ;)
 
Kan inte se mig mätt på sötnosen..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se