Lite info..

 2012-07-29    09:39:00   av:.
Den närmaste veckan kommer gå fort känns det som..
Ikväll kommer Mattias hit och ska ha träningar måndag och tisdag den kommande veckan, det ska bli riktigt kul!
 
På onsdag packar vi ihop oss och reser ner mot Skåne, jag ska träna för Mattias med min Dutch på Hviderup på onsdagskvällen hade jag tänkt - alltså om Mattias har tid för det ;)
På torsdag åker vi till Kågeröd och gör hos hemmastadda där - på fredag drar SM 2012 igång!
 
Fredag startar vi på eftermiddagen kval1 och lördag är det start innan lunch i kval 2 och på söndag hoppas jag att vi startar SM-final!! :)
 JennyMagnusson

http://jmdressyr.blogg.se/2012/july/bloggtips.html#comment nu fick ni en länk även i min blogg :)
Kul att den börjat uppdaterats igen, följer den flitigt! :)

Jätte lycka till i veckan! Ska hålla tummarna för er! :)

Svar: Tack!
Sanna Nilsson

 2012-07-30    00:48:22     URL: http://jmdressyr.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se