Kaka ligger ute på annons!

 2012-07-01    23:25:00   av:.
Alla mina hästar är till salu, som jag tidigare påpekat, men just nu så anser jag att Danny och även Kaka är redo för försäljning! Därför har jag nu lagt ut Kaka på annons, vet ni nån som söker en framtida Elit-ponny i framförallt hoppning så är han perfekt!
 
Texten som ligger ute;

EG Cauchy, 6-årig fuxvalack på 147 cm. Inköpt som dressyrämne som 4a-åring pga sina extremt fina gångarter, har efterhand visat sig hoppa ännu bättre än vad han rör sig så har sedan vidareutbildats av vuxna ryttare mot elitnivå i båda disciplinerna!

Hoppar luftig och med riktigt fin teknik, 1.20 banor på träning och har tränats för instruktörer som Daniel Svensson och Arnold Assarsson. I dressyren tränas han Lätt A och har tränats för Mattias Jansson.

EG Cauchy har tävlat upp till LA i hoppning, med flertalet felfria rundor och placeringar! Denna ponny kommer gå väldigt långt med rätt ryttare, kräver dock en lite rutinerad ryttare och är ingen nybörjarponny.

Helt ren vid böjprov nyligen, har dock vilat pga mindre obetydlig skada en kortare tid, men är nu igång och beräknas starta om 3 veckor!  Är snäll vid all hantering och väldigt lätt att lasta och sko!! Video finns.

Vid intresse maila gärna, pga mycket utlandstävlingar för min del. /Sanna

[email protected]

Visst är han fin!

Alla som vill får jätte gärna sprida vidare att denna fina ponny är till salu, kanske har du lust att länka till detta inlägg på din blogg eller tipsa en vän!? :) Jag vill så gärna att han kommer till rätt ryttare, det kan verkligen bli hur bra som helst!! :)

 Anonym

Vad kostar han?

Svar: Begärt pris är 200 000 + moms
Sanna Nilsson

 2012-07-03    14:07:39
 Sandra

Hej! Jag undrar om du har någon film som man skulle kunna få se?:)

Svar: Hej! Jag lägger ut en film så fort jag för möjlighet :)
Sanna Nilsson

 2012-07-04    13:44:21
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se