Hemma och allt är som vanligt!

 2012-07-20    00:54:00   av:.
Nu har jag varit hemma i ett par dagar och allt har ramlat tillbaka i vanliga banor igen, mycket skönt tycker jag :) Borta må vara fantastiskt bra, men hemma är bättre!
 
Dagen har bjudit på mycket, bland annat besök av bästa veterinären Rådberg - han kollade av flera hästar allmänt, men mycket fokus låg på Dorn och ett nytt djur i stallet - Sparven som fyrbeningen kallas :)
Sparven berättar jag mer om imorgon, är så trött just nu.. Men snabbt om Dorn, han är inte halt i skritt längre och Rådberg tyckte att han var i mycket finare hull nu än sist de träffades :) Men stjärnan är halt i trav, vi hoppas att det bara är för att han är ovan med att springa och inte riktigt fått koll på att hur han använder kroppen än.. Rådberg tyckte därför att det ganska snart är dags för mig att sitta upp och hjälpa honom att jobba rätt, det kunde enligt honom inte göra någon skada - "du är så liten och lätt, har känsla för det och balans"! :D
 
Håller på att somna framför datorn nu, så vi hörs imorgon!
Godnatt på er
 
Längtar!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se