EM-onsdag!

 2012-07-12    09:20:47   av:.
Vilken dag, första starterna för EM 2012. Det känns som om den här dagen har varit såå lång, det händer så mycket hela tiden!! Upp tidigt imorse för att förbereda inför tävling och kolla på Lisa (Elisabeth Hjelm) som startade först för Sverige, hennes Chock var livrädd för bildskärmen som jag skrev om igår (vilken det förövrigt är väldigt livat om - alla vill få bort den!!) så hon fick 57 %, med en väldigt rädd häst men mycket bra ridning! Efter Lisa var det snart dags för mig att hoppa upp, framridningen gick sådär, Dutch var spänd då detta verkligen inte är hans typ av tävlingsplats = väldigt kompakt mitt inne i stan och med spårvagnar och bussar mm. runt om.. Väl inne på banan var Dutch också väldigt spänd, så svårt att rida bra när det är så från början.. Med två stors missar då han skyggade från tavlan två gångerkom vi runt på 64,7% Helt okej, "en bra dålig ritt" kallade vi det för.. Jag red hela tiden och behöll huvudet ganska kallt, så jag är nöjd med det! På kvällen var det dags för "ryttarfest" och vi alla tåg bussar ut till ett stort fartyg som sedan visade oss runt i ett fantastiskt vackert Schweiz!! Fantastisk kväll!! Imorgon är det dags för resten av Svenska gänget, så vi håller tummarna!!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se