EM-fredag!

 2012-07-13    13:45:11   av:.
Fredag idag och jag och min snygging har startat för andra gången här i Bern! Framridningen var bättre än dag 1 men inte helt hundra, så jag var sjukt nervös när jag skulle in på banan.. En spänd och svåt häst ville inte göra det matte ville, men fick tillsist ge med sig! Jag gjorde mitt bästa och lyckades avväga hur jag skulle rida och agera nästintill perfekt i alla rörelser, vilket resulterade i att jag undkom missar, ingen större miss och en bra (inte fantastisk känsla men det såg tydligen bra ut) ritt gav 68,5 % och ledning efter första halvan av klassen! Den andra halvan rider imorgon eftermiddag och alla förhandsfavoriter rider då så vi får se hur långt våra procent räcker - med lite tur blir det EM-final för mig och Dutch på söndag :) Morötter till Dutch som iaf höll sig någorlunda i skinnet och jag får fira på nåt annat sätt ikväll - för idag red jag bra!! Nu ska jag sova någon timme innan jag ska bort och heja på Marina som rider 16.24, spänningen har släppt och jag är helt slut - men nöjd :)
 Linn

Vi håller tummarna här hos oss på "Gröna lund"!

Svar: Tack!
Sanna Nilsson

 2012-07-13    13:48:53
 Anna

Toppen! Heja Sanna! Anna o Jukka

Svar: :D Tack så mycket!
Sanna Nilsson

 2012-07-13    14:48:35
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se