Det värmer!

 2012-07-29    21:51:00   av:.
Har fått några fina kommentarer till inlägget "En ny flicka i stallet!" Här är tre av dom;
 
Malin                                                                                                 
 
Men vad underbart gjort av er att ni tog henne därifrån och ger henne en andra chans till ett bra och värdefullt liv!!!! Lycka till med hennes tillfrisknande och jag tror att med mat och kärlek så kommer hon lyckas!!        

 

Tida               

Hej Sanna! Har nu följt dig på bloggen ett bra tag och jag vet sen tidigare att du sätter djuren främst och är en empatisk person. Men detta gjorde mig verkligen rörd! Jag vet av erfarenhet att det finns hemska människor som inte har ett uns vett i kroppen och inte tar hand om sina djur, de ser bara sin egen vinst i allt och har inte någon form av hut i kroppen. Blev glad när jag läste att Sparven har fått en ny chans i livet. Jag önskar er all lycka med henne och att hon kan få ett långt liv hos någon som bryr sig om henne! Du och Rebecca har fått varsin stjärna i himmelen genom denna handling tror jag :-) Vänligen Tida        

 

Sofia Classon               

Jag älskar att en så duktig ryttare som du bryr dig så extremt mycket om hästar, blir rörd av att läsa detta! Så extremt många elitryttare som bara vill åt placeringar och skiter fullständigt i djuren! Men du Sanna, du har hjärtat på rätta stället! Jag är övertygad att det kommer löna sig i längden och jag måste säga att ju mer jag läser om dig ju mer växer du i mina ögon!! Du är en människa och ryttare att se upp till!! Kram /Sofia       

 

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, blir så otroligt rörd för de fina orden! Ni är så snälla och jag hoppas verkligen att det blir bra med vår lilla Sparv, att hon kan få ett långt och underbart liv - trots en svår start!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se