Bilder från dag 3 i Saumur, april 2012.

 2012-07-06    13:22:00   av:.
Kürfinalen flyttades hastigt och lustigt in då regent vräkte ner och banorna bokstavligt talat spolades bort, de tre bilderna ovan är från när vi rider runt banan innan start.. Inga bra bilder på oss men ni ser ju iaf hur det ser ut i detta enorma ridhus!
 
Mycket beröm åt en duktig Dutch direkt efter avslutad ritt i en enligt mig fantastisk arena!
 
Prisutdelning blev det till fots sent på kvällen, även det pga vädret! Här ser ni ju tydligt hur vackert ridhuset var och hur extremt högt i tak det är, jag var lyrisk kan jag meddela! :D
 
Även ärevarv till fots ;)
 
Efter YR prisutdelningen var det dags för prisutdelning för seniorerna, Grand Prix Specialen och duktiga Sofie Lexner var 6a!! Detta ien klass där Juan Munoz Diaz och Fuego vann och Anky van Grunsven och Salinero var två - det är stort!!
 
Suddiga bilder, men de är ändå bevis för att även dessa världsstjärnor sprag ärevarv till fots!! På de två första bilderna syns Juan och Anky och den sista är på duktiga vännen Sofie!
 
Nu tror jag att ni sett alla bilder jag har med mig från Saumur, men jag ska snart fixa inlägg med bilder från Belgien och tävlingarna i Moorsele! :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se