Bilder från dag 2 i Saumur, april 2012.

 2012-07-04    12:46:00   av:.
De fyra bilderna ovan är från när vi travar runt banan precis innan strart dag nr 2, det ösregnade verkligen!
 
Dessa fyra bilder är från prisutdelningen dag 2, då Dutch och jag vann! :)
 
Min snygging stog som ett ljus när nationalsången spelades, vilket var en riktigt häftig känsla måste jag säga! :D
 
Extrema mängder bilder togs av en flock fotografer, trots att det regnade massor!
 
Ärevarv med mig och min snygging i täten, magiskt och ett minne för livet!!
 Anonym

Nu är såå vackra tillsammans!! Perfekt ekipage!! :D Förstår du hur sjukt bra det är att vinna internationellt och få höra "du gamla du fria" i din ära?!? Det är grymt, du är grym!! :D /a big fan

Svar: Gud va snällt skrivet! Blir rörd, Stort Tack!! :'D
Sanna Nilsson

 2012-07-04    14:50:51
 Jessica

Grattis! Hade varit kul att se film från någon tävling :)

Svar: Tack! Om det är något ni vill se så ska jag försöka fixa det så fort jag kan! :)
Sanna Nilsson

 2012-07-04    23:22:14
 Julia

Ni är otroligt fina och fantastiskt duktig!

Svar: Tack så jätte mycket Julia!! :)
Sanna Nilsson

 2012-07-05    17:06:07     URL: http://ohjuliet.blogg.se
 Julia

Ni är otroligt fina och fantastiskt duktig!

 2012-07-05    17:08:49     URL: http://ohjuliet.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se