Celissa A.R

 2012-01-12    12:04:00   av:.



Namn:
Celissa A.R
Född: 24/4 2011
e: Bellagio u: Ceazanne ue: Rosevelt
Födelseland: Sverige
Ras: Svenskt Halvblod
Mankhöjd: Hon är ju inte ens ett år ännu och växer för var dag som går, men detta kommer att bli en riktigt stor tjej! Jag gissar på att hon blir över 175 cm när hon vuxit klart!
Smeknamn: Aliss
När fick jag henne: Jag köpte Aliss vid hennes mammas sida sensommaren 2011.

Om Aliss:
Det som mest beskriver denna tjej är enormt långa ben! Hon är snäll och lugn som sin mor. Jag är nästan säker på att hon kommer att växa upp och bli en mycket fin dressyrtjej!
Aliss´s tidigare meriter: Aliss har pga sin ålder inga tidigare meriter.
Meriter med mig: Vi har jobbat på att ledas i grimma och grimskaft denna höst och det går nu riktigt bra!
Gör nu: Växer, växer och växer. Balanserar på sina styltor till ben, äter och växer lite mer!

 Anonym

Gud va fin hon är!!

 2012-01-12    23:53:27
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se