Ceazanne.

 2012-01-06    14:17:00   av:.



Namn:
Ceazanne (F.3)
Född: 2007
e: Rosevelt u: Celine ue: Nactus
Födelseland: Sverige
Ras: Svenskt halvblod
Mankhöjd: ca 165 cm
Smeknamn: Zessa, Zessan
När fick jag henne: Jag köpte henne sensommaren 2011.

Om Zessa:
Detta är en extremt snäll dam, det känns som om hon inte kan tänka en ond tanke. Hon har väldigt vackra drag och en mycket god exteriör, men hennes hjärta utav guld är som sagt hennes största tillgång!
Zessa´s tidigare meriter: Hon är inte så gammal men har redan hunnit med att föda och fostra ett fint stoföl!
Meriter med mig: Zessa och jag har inte hunnit gjort mycket tillsammans än, men under hösten och vintern har vi gemensamt tagit hand om hennes dotter.
Gör nu: Umgås med de andra stona här på gården, i sommar ska hon betäckas igen för att förhoppningsvis få fler fina föl!

 camilla

Ser jättetrevlig ut :)



-kika gärna in hos mig, har nytt filmklipp från idag på min nyblivna 4-åring

 2012-01-06    21:16:18     URL: http://millas.blogg.se/
 Maria

Ska hon inte ridas och få lite meriter innan hon sätts vidare in i aveln?

 2012-01-06    21:38:04
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se