Vad tycker ni?

 2012-02-21    07:47:00   av:.
Nu vill jag ha er hjälp!
Vilken av alla bilder på mig och Malte, alltså av alla 35, tycker ni är absolut bäst?

Funderar på att förstora en utav bilderna och göra till en tavla att hänga upp på någon vägg här hemma men kan inte bestämma vilken bild jag tycker bäst om..?

Det går även att "ta bort"/photoshopa bort viss del av bakgrund och liknande om det är något som ni tycker "förstör" någon bild... Vilket gör det ännu svårare att bestämma vilken bild som är bäst!

Vad tycker ni??

:)
 N

De flesta är fantastiskt fina, men det finaste är nog nästan nr. 29.

Härlig bild med mycket liv, och ett fantastiskt ljus från solen!

 2012-02-21    09:05:19
 Natasha-Dressyrhörnan

Håller med jag föll också för bild 29 :)

 2012-02-21    17:00:56     URL: http://dressyrhornan.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se