Efter träningarna med bästa M.

 2012-02-04    02:05:36   av:.
Tjena hallå!
Har jag lite tid eller vad? Sitter nu här mitt i natten, igen. Menmen, jag är glad ändå :)

Har ju varit Mattias träning här i två dagar nu, så kul! Men ujujuj va mycket att göra, trodde att jag skulle hinna blogga igår - men icke... Full rulle hela dagen.
Mattias hämtades från tåget vid 10 och sen var det fullspäckat schema fram till 22. Jag tränade fem pass, Dorn Dutch, Danny, Malte och Tintin.
Och efter att ha dejtat sängen några timmar så var träningarna igång från 7.45 imorse igen..
Idag tränade jag bara mina tre D:n och förutom mig hade Mattias 11 till ekipage som alla ivrigt försökte lära sig mer av denna konst!
Massor med bilder är tagna dessa dagar och jag tror även att jag kan visa er nåt litet filmklipp :)

Rebecca var även en sväng till Strömsholm på Pay and Jump med Kaka igår kväll, de hoppade 90 cm och 1 meter och ponnyn hade skött sig exemplariskt! Ska försöka visa er en film så fort jag kan :)

Jaja, nu ska jag ta och vila lite.. Träningsvärken misshandlar mig redan brutalt, kan knappt skriva..

Bjuder på en bild från igår;

Fina Dutchen.
 Julia - Dressyrblogg

Dutch är super fin Sanna! :)

 2012-02-04    17:15:58     URL: http://youngrider.bloggplatsen.se
 Maria

Tack för en fin blogg! Jag har följt dig i bloggen ett tag nu och det är alltid lika kul att kika in här och se vad du skriver. Den nyöppnade butiken ser jättefin ut! Synd att jag själv inte rider något nu och därmed inte kan motivera några nya inköp. :-)

 2012-02-06    08:16:43
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se