Dorn idag.

 2012-02-23    00:01:29   av:.
Dags att uppdatera bloggen lite igen, vet dock inte vad jag ska skriva..

Var förstås hos Dorn idag igen, kan vägen dit utan och innan nu, skulle kunna köra dit i sömnen. Idag var det tyvärr inte så roligt att komma dit, eller roligt är fel ord - roligt är det aldrig. Men det var jobbigare då, det var jobbigare än vad det brukar vara. Jag var där tidigare än vad jag brukar och Dorn hade inte fått sin andra dagsdos smärtstillande.. Min stjärna hade alltså ondare än vad han brukar ha när jag träffar honom. Registrerade att jag kom, ville inte ha godis, gick iofs med på att gosa lite, men inte ens att tugga på mattes hår gjorde honom gladare.. Det brukar annars vara något han gillar, mest för att han vet att han inte får. Det enda som han verkade gilla lite idag var Biolighten.
Det var väldigt jobbigt att lämna honom i boxen och åka hem, det är det alltid, men såna här dagar när han är ännu mer nedstämd känns det fruktansvärt. Men jag kan inte göra nåt annat, vilket är det som gör nästan mest ont! Den hemska känslan av maktlöshet!
Jag önskar verkligen att jag kunde ta över och bära hans smärta åt honom.

Det blir iaf att åka dit imorgon igen, hoppas på att han är lite piggare då!
Imorgon blir det även att åka till naprapaten för min del, ska bli så skönt - känns som om jag efter alla dessa veckor av spänning

Jaja, dags att sova lite kanske.
Vi hörs, nattinatt.


Önskar att detta var nu.
 Anonym

 2012-02-23    00:25:28
 Sandra

Usch, jag lider med dig och håller tummarna att han blir frisk snart!

 2012-02-23    07:04:45
 Natasha-Dressyrhörnan

Det måste vara fruktansvärt att gå igenom det ni två gör :( hoppas att det går så bra som möjligt med all läkning, jag håller tummarna! Massa kramar till er båda<3

 2012-02-23    07:08:18     URL: http://dressyrhornan.blogg.se/
 D

Så hemskt!

Håller tummarna på att han kommer att bli återställd igen!

Kram!

 2012-02-23    08:06:28
 Lotta

Jag är nästan helt säker på att jag har bilder på Dorn från någon av tävlingarna i Björbäck. (för visst har han varit där och startat?)



Svårt att sätta sig in i situationen du befinner dig i. Stora styrke kramar

 2012-02-23    08:12:27     URL: http://hastfotografen.webblogg.se/
 moa

Vad tråkigt att Dorn inte mår bra idag:( Han är duktdig som kämpar på. Hoppas att han snart kryar på sig! Kram från Moa och Annika

 2012-02-23    21:12:13     URL: http://moaochpepsi.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se