Sundaynight.

 2012-02-26    23:35:18   av:.
Söndagskväll, det är redan 3 veckor sedan vi lämnade min Dorn på Strömsholm efter att allt varit som vanligt några timmar tidigare. Det är sjukt hur fort allt kan ändras. Men det är också sjukt hur fort tiden går, det har liksom snart gått halva tiden för stjärnan i hängmattan!

Har nästan precis kommit upp från stallet och sitter nu med Zita och Diva i knät - så mysigt när vi tre är samlade under en och samma filt! :)

Igår var det ju "pay and jump" på Vilsta, Rebecca och Kaka startade LB = 1 m och LA = 1.10 m. De var felfria i båda klasserna! Lätt A debut och nolla :) Hur bra som helst, så jäkla duktiga! Nån film eller bild kommer :)
Det var även årsmöte på Vilsta under gårdagskvällen, jag var dock tvungen att åka hem med ponnyn och sen så hade jag lite fix kvar med hästarna här hemma så jag kunde inte vara med på det tyvärr.. Vill Tacka för de jätte fina presenterna som jag fick som uppmuntran från tävlingssektionen pga framgångar på tävlingsbanorna under 2011! Ni är så snälla! :) 
 
Imorgon är det träningar med Knytis på Ericsberg, efter att ha bytt tid med Daniella ska jag rida redan 10.45, så vi lämnar stallet strax innan 9. Ska bli riktigt kul att träna iaf, längtat!
Jaja, dags att sova snart kanske :)


Dorn på topp.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se