Snö helg.

 2012-02-18    13:02:56   av:.
Det snöar här i Lista igen. Vinter på riktigt! Just nu lockar det inte att vara ute, men igår - vilket underbart väder! Typ -1, stor sol och helt blå himmel! Att rida ute fick mig att må lite bättre, fantastisk känsla att galoppera i snön på fantastiska hästar!

Efter att ha ridit klart hemma kom Annika, equiterapeut, till oss och behandlade Dutch och Danny. De båda killarna njöt verkligen av massage på fredagskvällen.

Hoppade sedan in i bilen och körde till Strömsholm, hela kvällen spenderades hos Dorn - fredagsmys! Biolightade honom och höll honom sällskap, det verkar som han gillar det. Nåt jag vet är att han kommer att vara såå bortskämd när han kommer ner från hängmattan, det blir att försöka muntra upp honom med godis varje dag.. Och smart som han är så har han redan förstått det "jag märker att du snart måste åka matte, då ska jag ha ett äpple först" Och så ser han för ovanlighetens skull i hängmattan riktigt riktigt glad ut.
Min underbara fina kille, jag längtar så till den dagen han står i sin box här hemma igen!

Rebecca tog massor med fina bilder när jag red ute på Malte igår, ni får se dom imorgon.


Stjärnan ser till och med såhär glad ut när det är dags för godis, hur skulle jag kunna låta bli att ge honom det varje dag?
 Natasha-Dressyrhörnan

Söt han är :)

 2012-02-18    23:13:24     URL: http://dressyrhornan.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se