Onsdag.

 2012-02-02    00:49:09   av:.
Igår kväll hade jag problem med Internet här hemma, vet inte varför men det krånglade så jag gav upp med försöket att blogga.. Valde några timmars sömn istället. Trots detta så vaknade jag strax innan 7 imorse med extrem migrän - hemskt! Förstörde verkligen hela min morgon och förmiddag. Och försämrade resten av denna onsdag oxå, det är typ nu jag känner att jag "är tillbax på banan" igen.
Menmen, ingen idé att sura över det nu.

Tränade iaf med Danny för Pia idag, vilket gick bra. Mycket jobb med enkla byten och galoppombyten, samt en hel del skolor i traven. Enligt Pia är min lilla kille klar för att tävla Msv B nu, på riktigt liksom, nu blir minst 90 % av försöken på dessa svåra saker bra! Känns skönt!

Red även Dorn i ridhuset, medan Malin och Rebecca red ut på Kaka och Malte, samt sina egna hästar Tintin och Halle. Perfekt väder för uteritt idag!

Imorgon kommer Mattias upp till oss och stannar till fredagen, ska bli såå kul att träna för min "Gud" igen!

Hoppas att jag hinner blogga lite mer under morgondagen :)
Nu säger jag God Natt igen!
 Frida Hallgren

Någon liten film under mattiasträningarna kanske? Alternativt filma lite när/om han rider? :-)

 2012-02-02    21:41:35     URL: http://www.fridahallgren.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se