Marten.

 2012-02-27    13:49:00   av:.



Namn:
Marten
Född: 2004
e: Obelix u:  ue:
Födelseland: Holland
Ras: Frieser
Mankhöjd: ca 163 cm
Smeknamn: Malte
När fick jag Malte: Malte är inte min, han ägs av min mamma, hon fick honom i julklapp år 2011.

Om Malte:
Malte är en stor, trygg och extremt snäll herre! Han rör sig fint och taktfast och är en fröjd att rida!
Malte´s tidigare meriter: Han har hunnit med nästan allt man kan tänkas att komma på, vad jag har hört så har han tävlat på små dressyrtävlingar, gått som körhäst, varit ”fordon” under svensexor  och varit med som paradhäst mitt i stan bland mycket annat roligt!
Meriter med mig: Jag hjälper bara mamma att rida honom lite då och då. :)
Gör nu: Lever ett härligt liv som min mammas nummer 1 häst här i Lista!

 Natasha-Dressyrhörnan

Fin :)

 2012-02-27    21:37:29     URL: http://dressyrhornan.blogg.se/
 Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Härlig julklapp!

 2012-02-28    14:31:33     URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se