Fredag och dåligt bloggande.

 2012-02-24    23:35:59   av:.
Blev ingen uppdatering här på bloggen igår som ni säkert märkt, dåligt av mig. Men jag var verkligen inte på humör, alla dessa problem gör att mitt humör och min motivation till allt far på nån sjuk bergodalbana. Så igår hade jag ingen ork till detta, men det kompenseras nu :) 

Jag har varit hos Dorn ganska tidigt både igår och idag, vilket betyder att hans första dagsdos smärtlindring fortfarande varit effektiv. Så skönt att se honom när han är lite piggare! River omkring i sitt hö och låter sig skämmas bort med godis och kel. Mycket Biolight och mycket gosande har det blivit! Så mysigt när han river runt i mitt hår, mest för att det är någon typ av bekräftelse på att han gillar att ha mig där. 

Har ridit en del dessa dagar oxå, inte så mycket för att vara för mig men det har väl varit sex hästar iaf. Det var så fint väder idag så att fyra hästar reds ut, Chicagos första skogtur - klarade han galant! Han är så extremt duktig den där lilla hästen, bara tre år liksom!

Imorgon är det träningstävling för Kaka och Rebeccas Tintin på Vilsta, så vi ska dit en sväng. Det är ju Rebecca som ska hoppa dom båda, men det är stressigt mellan starterna så jag får nog rida fram nåt djur åt henne. 
Jaja, bäst att sova lite.. Måste till Strömsholm och Dorn innan jag ska till Vilsta. 

God natt gott folk! 


Kaka och Rebecca på senaste hopptävlingen.
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se