Ber om lite hjälp.

 2012-02-15    00:53:10   av:.
Orkar inte blogga nu, känns inte som om jag har huvudet med mig. Var självklart på Strömsholm idag och Biolighta Dorn, han verkade uppskatta mitt sällskap men han var mer nedstämd idag än han varit de senaste dagarna.. Vi blir båda deprimerade av den här situationen. Men han verkade iaf lite mer tillfreds när jag åkte, stog iaf och käkade lite då.. men det gör så ont i hjärtat att säga "hej då", jag skulle helst vilja vara med honom dygnet runt!
Fick iaf spendera lite mysig tid med mitt hjärtas dröm denna "Alla hjärtans dag", trots att det var i en sjukbox och att smärtan förstörde känslan av lycka totalt!

Som sagt, inte på humör för att blogga så mycket mer..
Men imorgon är det dags för skiktröntgen för Dorn och jag måste be er att hålla tummarna och sända all positiv energi ni kan för min vackra! Han behöver det, jag behöver det!

Tack på förhand!



Från den allra djupaste delen av mitt hjärta, med varje andetag, med all styrka jag kan framkalla, i mina drömmar och i min verklighet så önskar jag för allt vad jag är värd att du blir hel igen och att det en vacker dag får bli vi.

 Sisse

Jag håller tummarna för att ni hittar orsaken och att det går att lösa.

Förstår verkligen att du inte orkar med bloggandet – det är INTE det viktiga just nu. Vi finns kvar när du har tid och överskott.

Kram

 2012-02-15    07:42:18
 Matilda Holmström

Jag håller tummarna!! Har tänkt på Dorn ett flertal gånger sen jag fick reda på vad som hänt. Han har alltid varit min favorit bland alla svenska hästar. Han är verkligen One of a kind! Och med all den energin, och allt bus han kan hitta på så är jag övertygad om att han vill leva. Att han vill ta sig igenom det här. Och det gör mycket. Finns det liv så finns det hopp! Kram på dig <3

 2012-02-15    07:53:38     URL: http://matildaholmstrom.se
 Julia - Dressyrblogg

Håller alla tummar jag har för dig och Dorn! Han har tur som har dig vid sin sida i både vått och torrt! Skriver sammasak - Finns det liv så finns det hopp!

 2012-02-15    15:57:30     URL: http://youngrider.bloggplatsen.se
 Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Många kramar!

 2012-02-15    20:14:20     URL: http://ohjuliet.blogg.se/
 Annika

Jag tänker på er och håller tummar & tår för att allt ska gå vägen för er!



Många styrke kramar till er!!!

 2012-02-15    20:57:55
 Cecilia

Håller alla tummar och tår för att allt går bra imorrn. Han har tur att ha en ägare som du som älskar honom. Många styrkekramar till er.

 2012-02-15    21:11:09
 Helene

Håller tummarna för att det går så bra som det kan idag!

 2012-02-16    11:08:18     URL: http://Helenececilia.wordpress.com
 Natasha-Dressyrhörnan

Det gör ont i magen av att läsa allt du fått gå igenom. Jag hoppas verkligen att allt går bra imorgon <3

 2012-02-16    19:25:57     URL: http://dressyrhornan.blogg.se/
 Lisa

Håller alla tummar jag har för att den fina hästen ska bli bra igen.

 2012-02-16    19:45:12     URL: http://lisashast.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se