På plats i Kågeröd.

 2012-08-02    17:44:39   av:.
Nu är vi på plats i Kågeröd, igår kväll tränade jag för bästa Jessica vilket gick väldigt bra! Hon medför alltid något speciellt lugn till både mig och Dutch, så piruetterna funkar tex klockrent! Härligt att ha så bra tränare!! Nyss så dansade min snygging igenom veterinär besiktningen som vanligt och snart anländer min andra enormt duktiga tränare. Då är det dags för ett lite lugnare träningspass på tävlingsbanan för mig och Dutchen! Imorgon är det första start, spännande!!
 Lena

Stort lycka till!

Svar: Tack, det var snällt!
Sanna Nilsson

 2012-08-02    21:11:09
 Helene

Vi håller tummarna för Dig & Dutch!!

Svar: Tack!
Sanna Nilsson

 2012-08-02    21:21:23     URL: http://chicago.cybersite.nu
 Anonym

Vi håller tummarna för Dig & Dutch!!

Svar: Tack!
Sanna Nilsson

 2012-08-02    21:21:39
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se