Typiskt mig.

 2012-04-06    01:04:16   av:.

God natt, nu har jag skrivit klart.. trodde jag ja! Hade knåpat ihop ett extremt långt inlägg nyss, skulle bara avsluta med "god natt" och sen publicera.. Meen självklart lyckas jag radera allt på nåt vis och inte hade jag varit smart nog att spara texten under tiden heller! Suck på mig.
Jaja, då börjar vi om;

Det är mycket här hemma och jag har gått och blivit sjuk, hemskt jobbigt. Menmen, nu till Dorns mående; stjärnan är tillbaka i sin hängmatta som tidigare nämt men han har fått gå ner från den en gång per dag för att få gå lite! Så skönt för honom, ännu skönare är nog det faktum att han fick bada idag!! Igår fick jag åka dit extra med lite filtar så att han skulle kunna torka i efter att ha tvättats idag. Och när jag var på besök denna kväll så var han ren och fin i pälsen, måste kännas underbart efter drygt 8 veckor i damm och smuts!!

Hästarna tränas flitigt hemma, red tex Rulle igår - vilket var extra roligt, han var super duktig och trampade på i fin form hela passet! Jag älskar verkligen när hästarna börjar blir lite mer ridbara, det är roligt i den absoluta början av inridningen och spännande med alla små framsteg, men jag tycker bäst om precis när allt släpper och de förstår vad det hela handlar om och man kan träna ett pass utan att de blir sjukligt trötta och utan att det blir massa förvirrade missförstånd. När allt flyter och de små liven förstår hur och när man ska svänga och start och stopp till hundra procent!

Jaja, det blir inte alls ett lika långt inlägg nu som det första jag skrev.. Men jag lovar att återkomma ;)
GOD NATT


Rulle för några veckor sedan :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se