Onsdag 18/4.

 2012-04-19    00:24:58   av:.
Det händer så mycket just nu..

Idag har detta blivit uträttat;

* Jag har varit hos Nebbe och fixat med kürmusiken, den kommer vara helt klar till helgen!

* Jag tränade med Tintin för Pia Fälth, gick super bra! Tintin var jättejätte duktig!! Vi tränade på skolor i traven, lite enkla byten och började förbereda fröken på galoppombyten :) Väldigt kul!

* Kaka och Rrebecca har varit på Strömsholm och hopptränat för Daniel Svensson, Kaka hade oxå skött sig exeplariskt! Hoppat "läskiga" vattenmattor och fått massvis av beröm av alla!!

* Det har varit två studiebesök här under dagen, mycket trevliga människor :)

* Fotat ännu mer varor till Secondhorsegear bloggen, som kommer upp inom kort. :P

Jag har även fått reda på att jag ska tävla i Frankrike nästa helg, lite sent inpå då vi Svenskar fått reservplatser.. Men det ska blir riktigt kul iaf!! Mer info kommer så fort jag vet mer :)


Tintin och jag idag :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se