Nåt jag gillar!

 2012-04-14    11:34:00   av:.
Tänkte tipsa om något jag gått och blivit lite beroende av, nämligen Petrie's "Bootcare set"!
Speciellt framtaget för att man ska kunna sköta sina stövlar på allra bästa sätt och det funkar precis lika bra på icke Petrie stövlar.
"Bootcare set" innehåller en cleaner som först gör rent stövlarna grundligt och en cream som sedan smörjer lädret så att det blänker och håller sig mjukt!





Mobilbilder på "Bootcare set" och på hur fina mina stövlar blivit efter användning av detta :)

Jag tycker som sagt hur mycket om detta som helst, det är drygt och räcker i evigheter, det är lätt att använda, stövlarna blir mjuka och framförallt superfina!! :)

Finns självklart att köpa hos Sanna Nilsson Dressyr Butiken!
 Kicki

Vad kostar bootcare setet?

 2012-04-17    06:16:33
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se