SUNday.

 2012-04-08    23:59:05   av:.

Denna Påskdag har bjudit på fint väder här i Lista, stor sol, vilket betyder glada människor och djur!

Jag känner mig fortfarande lite sjuk dock, mindre kul måste jag ju säga.. Menmen ska väl bli frisk nån gång :)

I det fina vädret passade jag och mamma på att rida ut, hon på sin Malte och jag på lilla Rulle, mysigt värre! Annars har hästarna tagits om hand som vanligt denna helg.
Och jag har varit hos Dorn både igår och idag, som vanligt det med alltså ;)

Dorn har faktiskt varit ganska glad, trots att han står i hängmattan och att han nu spenderat 9 veckor på Strömsholm. Han var väldigt nöjd efter att han fick bada häromdagen, i torsdags tror jag det var, det var som om han plötsligt inte kände sig lika sjuk :)

Imorgon drar en ny vecka igång, häromkring är vi inte lediga bara för att det är annandag påsk inte. Men det känns helt okej det med, hoppas på bra väder så blir dagens arbete lite lättare!

Förövrigt var det kul att så många kollat in vår nya blogg; www.secondhorsegear.blogg.se och gett så mycket positiv respons! Fortsätt kolla in där med jämna mellanrum, det kommer att komma upp massvis med nya inlägg med fynd de närmaste veckorna!!

Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa lite, inte ofta jag hinner det, men klockan har inte sprungit iväg lika fort som vanligt denna kväll :)


Malte och Zita hade pusskalas innan våran ridtur, så söta! :)

 Kelly

Hittade din blogg nyss och är helt fast! Du verkar verkligen vara en otroligt driven och duktig tjej, jätte roligt att läsa och inspireras. Sen är det självklart jätte kul att se alla fina hästar och anläggningen, herre vad fint du har det!



Läste om din häst Dorn, vad tråkigt! Min häst fick kolik och buköppnas för 3 veckor sen, det har verkligen varit jätte jobbigt. Han är hemma nu och det har gått jättebra med allt, hoppas din fina också blir bra snart och att det läker som det ska.

 2012-04-10    21:18:22     URL: http://kellyshastliv.blogg.se/
 ida

Gillar verkligen din blogg, riktigt fin :)

 2012-04-15    21:15:30     URL: http://idalundell.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se