En bra dag bland fina hästar!

 2012-04-13    01:13:36   av:.
Stallet hela dagen idag, precis som vanligt! :)

Hästarna har varit jätte duktiga hela bunten! Dutch gick hur fint som helst, han har aldrig varit såhär lugn och fin som han är nu! Kan inte förstå att det är samma häst som jag köpte för ungefär två år sedan, han är verkligen helt förändrad - till det bättre! Ser fram emot de kommande tävlingarna måste jag säga :)
Danny var också super duktig, vi lyckades med att göra 3 fina byten i vart 4e! Han är ju bara precis 6 år fyllda så det är verkligen duktigt gjort av honom!
Red även Rebeccas Tintin som även hon sprang fint, det är sååå stor skillnad på henne nu från för några månader sen! Rebecca har verkligen gjort ett jätte bra jobb, hon har en mycket högre ridbarhet nu och det är så kul att det gått så mycket framåt på så kort tid!! Vi ägnade iaf dagen åt skänkelvikningar och enkla byten och hon var som sagt mycket duktig!
Även några andra av stallets hästar motionerades och alla sprang på fint!

Förövrigt så hann jag med lite kontorjobb vilket var bra och sen var jag även hos Dorn på kvällen. Min stjärna hade fått vara nere och gått två gånger idag och till och med fått massage! Han var glad och verkade nöjd med tillvaron - så skönt att se! Måste passa på att tacka de på Strömsholm som tar hand om min fina så bra!!


Stjärnan.
 Gissa ;)

Fantastisk hjälp med dressyrarbetet med den där Tintin har jag hört också!



<3

 2012-04-15    23:28:55
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se