På färjan.

 2012-04-22    22:11:48   av:.
Nu är vi på färjan, vi hann hit :) Dutch är lös i sin box och verkar trivas som fisken i vattnet - otroligt skönt att han är så resvan! Det är brandkoll varje timme nere bland lastbilarna och några gånger ska jag få följa med så att jag kan kolla av hur min snygging mår :) Hästen äter kvällsmat och nu ska vi göra desamma! Sen är det dags att sova och vila inför morgondagens mil i lastbilen!
 Nicolina

Hej! Jag har aldrig rest med häst, men har funderat jättemycket på det där hur man gör med hästar på färjor och så... Står de i bussen/transporten på bildäck? Det blir ju jättevarmt där nere bland bilarna. Tacksam för svar :)

 2012-04-23    23:44:06
 Matilda Holmström

Åh, vad mysigt han såg ut att ha det!

 2012-04-24    20:12:50     URL: http://matildaholmstrom.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se